miercuri, 9 decembrie 2009

incerc si asa...

Am hotarat sa duc putin mai departe proiectul Giurgiu vazut prin ochiul care vrea sa vada, prin urmare acum puteti da de "Giurgiu" si pe twitter si facebook.


Giurgiu vazut prin ochiul care vrea sa vada - twitter






Giurgiu vazut prin ochiul care vrea sa vada -Facebook



Giurgiu vazut prin ochiul care vrea sa vada - YOU TUBE(clipuri Giurgiu)
CLICK AICI


Giurgiu vazut prin ochiul care vrea sa vada - PANORAMIO(fotografii Giurgiu)
CLICK AICI


Cei care se intersecteaza cu mediile acestea inteleg motivul. Multi mi-au spus ca au gasit greu site-ul sau prea tarziu pentru ce aveau nevoie, poate asa iese mai repede la cautari. cam asta ar fi motivul. nu voi avea timp sa tin "in priza" toate conturile, si cred ca ar fi inutil, trebuie sa fie placut altfel nu as mai face nimic. :) orisicum ne gasim si acolo, eu am sa pun fotografii (pe care nu le pun aici , desigur) ...poate poate! :)

aruncati un ochi si dati de veste!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Salut, ti-am lasat mail pe adresa de gmail, maine dam o raita pe la patinoar, am promis ca te anuntam si pe tine cand mergem. Sterge mesajul asta pus total aiurea, evident :)

Related Posts with Thumbnails