duminică, 14 decembrie 2008

Fotomontaj de prezentare video a orasului Giurgiu

Sa aveti boxele in funciune, pentru ca melodia este liantul !

o prezentare deloc obiectiva
Giurgiu si Dunarea...







ATENTIE! acest fotomontaj nu reprezinta realitatea cotidiana din orasul Giurgiu!

Mai am sa va prezit cateva clipulete, dar fiecare la timpul lui! :)

This is a video presentation of Giurgiu city and the relations between this urban settlement - the Danube - the culture - the monuments and the people. This is a very seletive presentation and it is not ment to present the cotidian life of the romanian Danube city Giurgiu. If any ofense is brouth to any istitution, I regret!
This clip is not ment for commercial use! All rights reserved - 2008 - giurgiuro.blogpsot.com

Fotomontajul de mai sus contine imagini (fotografii profesionale si poze) cu Giurgiu, si zonele din imprejurimi (paduri, ostroave, zone agricole, zone idustriale, ruine, monumente, parcuri, strazi, magazine, mall, biserici, - toate din Giurgiu!). Cateva atitudini, cateva valori, nitel vecinii bulgari - Russe, Podul Prieteniei, Dunarea...

Daca acest clip a adus ofensa unei persoane sau institutii, regret, dar trebuie inteles faptul ca acest clip este pana la urma o alegorie ! :)

Imi doresc ca atunci cand dai o cautare pe net despre Giurgiu, sa nu mai apara in prima pagina toti cocalarii, curvele, manelistii, imbecilii, si site-urile primariei si consiliului judetean!

Imi doresc sa apara orasul Giurgiu, cu valorile lui!

20 de comentarii:

GIURGIU spunea...

e bine , nu e bine? v-a placut?
am omis ceva? am pus ceva aiurea! ziceti si voi o parere...

Anonim spunea...

Am reusit sa vad jumatate...o sa iau o pauza si apoi o sa vad cealalta jumatate:( Din obisnuinta poate omiti sa vezi cat de jalnic arata blocurile, sau cetatea, sau cat de aiurea e facut parcul MV...dar cand le ai pe toate insiruite...nu e prea placuta imaginea

GIURGIU spunea...

Din pacate am exagerat cu imagini negative, din oras, eu fiin interesat in mod expre de peisajul urban si rural - natural, cam asta a fost cauza! SIcer cred ca acest clip este cam priml gust care ti-l lasa orasul Giurgiu, dupa o vizita ceva mai... profunda!

Trebuie totusi observat ca atuurile acestui oras sunt arhi prezente in clip, si anume: Dunarea, calalele, insuelele, vegetatia bogata, fauna, centrul istoric,traditiile, muzica... si...cam atat! :)

nu vreau sa creez stari de greata.. asdar va rog sa-mi spuneti daca am exagerat pentru ca in nici un caz nu vreau sa promovez o imagine denaturata a orasului nici in bine si cu atat mai mult inrau! :) ms

Anonim spunea...

Am renuntat dupa un minut, vazand atatea imagini cu trenuri, gari, cai ferate. Astea nu caracterizeaza in niciun caz orasul asta.

Plus ca giurgiuvenilor nici macar nu le place sa calatoreasca cu trenul. Ieri, in rapidul 463 Bucuresti Nord - Giurgiu Nord am fost singura calatoare :)

Poate vad mai tarziu tot filmuletul, dupa ce imi trece supararea unei calatorii de una singura care a durat aproape 2 ore, desi nu a avut nici macar un minut intarziere :)

GIURGIU spunea...

dar.. de ce sa mergi cu trenul??? aveai un motiv anume? pentru ca exista si alte cai mai rapide!

Si cred ca ai privit totusi cam superficial..."gari si d'astea"... sunt 5 imagini! poate ca erai prea plicitsita!\ sau obosita! incearca sa te uitit sand ai chef sa intelegi! fara suparare..dar sunt putin dezamagit de ce feed back am pt clipul asta....

Anonim spunea...

Poate ai sa fii mai multumit cand o sa faci un fotomontaj care sa contina o prezentare a orasului Giurgiu asa cum ESTE el, nu cum CREZI tu ca este. Mi-ar placea sa fii mai obiectiv, chiar daca ai un suflet de artist. :)

Sper ca nu te-ai suparat (prea tare).

GIURGIU spunea...

cred ca ai inteles altceva decat trebuia! clipul asta este primul gust pe care ti-l lasa oraul Giurgiu dupa o vizita! cum spuneam....
obiectivitate in sensul prezentarii unui oras... nu inseamna o prezentare echilibrate intre bine si rau , ci reala, iar... cred ca realitatea de la Giurgiu este de multe ori mult mai dura decat in clipul facut de mine! ... "sufletul meu de artist" are si deaface si cu "sufletul meu de arhtect peisagist" si de giurgiuvean, si tot acolo ajung! Ce pot sa-mi reprosez este ca nu am pus imgini cu oameni(in parc, la peste, adica in primarie, la plimbare, la biserica...de pasti..) chiar imi pare rau ca nu am avut imagini! Dar cand o sa strang, o sa fac un clip cu.... momente frumoase in Giurgiu....!

:) Ms de observatii!

Anonim spunea...

imaginea asta si-ar fi facut-o cineva care ar vizita Giurgiul avandu-te pe tine ca ghid...dar daca l-ai conduce pe unu pana la iesirea din Bucuresti la Progresu si i-ai spune mergi drept inainte si l-ai lasa pe el sa aleaga ce,unde si cum sa viziteze Giurgiul nu cred ca s-ar duce langa statia de epurare de pe canal, nu s-ar duce in Ruse ca sa vada Giurgiul,nu s-ar duce la groapa cu cenusa

Anonim spunea...

Putin socant. E greu de crezut ca un oras poate arata asa, dar toate imaginile alea chiar fac parte din viata noastra. Le vedem zilnic, de ani de zile.
Unii dintre noi prefera sa inchida ochii sau sa intoarca capul cand vad asemenea "peisaje"- dar asta e treaba lor.
Filmuletul e interesant insasi prin faptul ca iese din tiparul cu care ne-am obisnuit. De ani de zile ni se prezinta prin presa si tv numai realizarile grandioase ale primarilor si aplaudacilor ce-i inconjoara.
Sunt din ce in ce mai putini aceia care vad si din ce in ce mai multi orbi.
E adevarat ca nu e placut sa vezi asemenea imagini din orasul tau "cel drag", dar trebuie sa recunoastem ca imaginile sunt reale si de actualitate. Nu trebuie acuzat cel care a fotografiat.

GIURGIU spunea...

pentru anonim: ai dreptate, daca cineva vine in Giurgiu din intamplare si fara curiozitate, daca scapa de capcanele de pe sosele, rondurile derutante, si pietonii sinucisi, probabil ca se va opri FIX in port, daca reuseste sa ajunga, si de acolo va pleca..... acasa sau la Russe!

Eu cumva aveam pretentia ca, noi astia care comentam pe blog, suntem cu spirtite mai analitice, si poate (sper eu) doritori de instigare la bine si frumos! Prin urmare.. vin cu o complecate riscand totusi sa ma repet, spunund ca acest clip nu reprezinta realitatea cotidiana, iar daca ar fi sa vorbesc de primul gust, ma refeream la cineva interesat totusi sa cunoasca orasul! Probabil ca nu va vizita tot ceea ce am pus in clip, pana la urma nu am facut clipul ca sa vezi ce poti vedea in fiecare zi! ar fi fost putin inutil! nu crezi?

Geamparale spunea...

Ba, mi-a placut, exact din motivele pen' care-mi place Giurgiu, chiar motivele care-l scot, daca nu in fatza, cel putin deoparte fata de alte locuri/orase...

Dar, am convingerea ca trebe sa fii un gen mai curios de om ca sa pricepi si sa simti... in primul rand giurguvean, ca alfel e chiar greu.

Nu mi-a placut : parca se deruleaza cam prea rpd imaginile si nu-mi amintesc (am incercat sa revad, da' google asta imi zice acu "video not available") sa fi vazut parcu' alei.

GIURGIU spunea...

Pai.. daca e prea repede.. downloadeaza si ruleaza-l mai incet! Daca observi, si e greu sa nu o faci, eu am facut fotomontajul pe ritmul si bataia melodiei...deci ... si mie mi se pare ca e uneori prea repede...dar asta trebuie sa te determine sa-l mai vezi inca o data! ;)

Anonim spunea...

felicitation!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

O prezentare ... interesanta, usor tragi-comica. Cu o tenta negativa asupra imaginii orasului ar spune unii, realista as spune eu.
Coloana sonora face tot banii.
Si mai interesanta mi s-ar parea o continuare.
Keep up the good work!

GIURGIU spunea...

ultam fain! va fi si o continuare cu siguranta, cu atat maimult cu cat exista si persoane interesate! :P

Anonim spunea...

mi-a amintit de kusturitza....interesant oras avem atunci :-)...pe cand urmatoarele filmulete? toate cele bune!

Sictireli spunea...

Spui: "Imi doresc ca atunci cand dai o cautare pe net despre Giurgiu, sa nu mai apara in prima pagina toti cocalarii, curvele, manelistii, imbecilii, si site-urile primariei si consiliului judetean!"
Si eu imi doresc acelasi lucru. Din pacate, clipul tau nu a facut altceva decat sa cautioneze cumva lumea manelistilor, a cocalarilor si a curvelor... Exista o fractura logica intre ce-ti doresti si ce promovezi.
Traiam in acelasi oras. Tu vezi una, eu alta. Pana la urma-urmei fiecare ved ce doreste in functie de inter. Poate si de aici imaginea falsa despre orasul Giurgiu pe care unii o promoveaza, chiar si fara sa-si doreasca neaparat acest lucru.
Da, sunt multe imagini adevarate si greu de acceptat in clipul tau. Dar, multe dintre ele nu mai sunt de actualitate. O dovada in plus ca toate astea-s lucruri perisabile. Perene sunt doar celelalte imagini.
Daca accepti ca avem si locuri cu care ne este jena sa ne afisam in lume (pe Internet), atunci accepta si cocalarii si manelistii si curvele.
Eu nu ignor astfel de elemente, dar le trec la si altii. Aleg ce-i frumos ca sa-mi promovez orasul. Clipul tau lasa senzatia ca majoritatea giurgiuvenilor ar fi un fel de locuitori din Bangladesh, ca asta ne place, asta-i modul nostru de viata. Te asigur ca gresesti profund.
Cu simpatie te intreb: Esti giurgiuvean 100%?

GIURGIU spunea...

acum am vazut comentariul ...sictireli. sunt giurgiuvean si suntem de vre-o 3-4 generatii tot giurgiuveni.
Primul lucru pe care il spun la inceputul acestui clip este.....

O prezentare deloc obiectiva!!!

mai clar decat atat nu stiu ce ar putea sa fie, am prezentat o latura, ceea ce m-a interesat, si mai ales ceea ce cred eu ca giurgiuvenii inteleg despre giurgiu si ceea ce multi din cei care fug mancand pamantul din acest oras simt, e frumos dar parca prea plin de oameni rai , egoisti, nestiti, si plin de agresiune si nesiguranta din partea autoritatilor.

Ma rog.. pana la urma e o joaca, asa este prezentat, nu vreau sa castig ursul de aur, saul leul de la cannes :P dora sa comunic o idee intr-un fel mai interactiv....

Macar muzica ti-a placut?

GIURGIU spunea...

anonim urmatoarele filmulete cand am timp si inspiratie ...:)

night owl spunea...

sunt " mândră " să recunosc ,că aceea "căsuţa'" de un mov superb,se află în cartierul meu.

Nici "nu" aş bombarda-o cu cea mai mare plăcere :-j .

Related Posts with Thumbnails