marți, 16 februarie 2010

cand timpul se dilata ?




    Au schimbat astia de la blogspot optiunile de postare intr-un mod idiot de procedura. Tot timpul blogspot a fost apreciat pentru simplitate si acum complica lucrurile degeaba. mda...

Trecand peste bariera asta, am hotarat sa pun cateva fotografii cu joaca mea de-a "land art" si anume acele doua spirale, una este la cetate, si una pe la plaja veche. Nu e nici o incantatie sau stiu eu, asta pentru cei care s-au speriat. :)

Mai incarc ceva pe parcurs, zilele astea Giurgiu a fost parca greoi si inaccesibil nu doar fizic ci si ca atmosfera. Bleah, o mocirla urbano-provinciala presarata cu multa nepasare.
     Am reusit sa-mi si sparg capul intr-un semn de circulatie rutiera pus absolut imbecil, nu va mai fi acolo pana la sfarsitul saptamanii va sigur, oricum l-am indoit cu capul si apoi de nervi cu pumnul. vorba ceea "pumnii mei minte nu are", cert este ca am reusit sa-mi reannoiesc sangele din zona crestetului, neplacut. Un batranel de langa mine ce se lupta si el cu zapada de pe trotuar si mocirla aruncata pe noi de pe sosea s-a speriat mai rau decat mine, de la bubuitura, va dati seama daca am reusit sa indoi semnul.

     Cat sunt tigarile pe sub mana in piata, ca niciodata nu am intrebat si vreau sa iau de acolo. poate aveti idee si astia nu au pe sub mana si niste benzina? ca nici aia nu prea mai pare accesibila. Am ajuns sa dau un sfert de salariuminim pe economie pentru un drum la bucuresti, un pachet de tigari, o sticla de apa, un sandvish si benzina. Asta e viata? Sunt singurul nemultumic, nu inteleg cum nu spune nimeni nimic, iar Boc cel idiot face pe inteligentul la televizor, marele carMUItor, ce naiba?  normalitate a ajuns sa fie aclamata de parca am castigat la loto, o strada fara zapada e ceva uimitor, se scrie in ziare, vai...pai da, eu tot la oameni ajung si spun ca noi suntem de vina ca acceptam, prea mult aud "asta e". Daca se intampla nu inseamna ca e normal, la orice nivel ar fi! Oamenii astia trebuie sa auda ce vrem ce gandim, asa... bem o bere / votca sa ne treaca supararea si zicem asta e.... acceptam. Dar sunt muuuulti care au obosit de fasa sa nu accepte. Asta-i buba.


In fine... astept niscaiva cugetari de la voi...:) ceva idei de postari, sunt intr-un mic blocaj.



 


 

 

13 comentarii:

GIURGIU spunea...

pozele sunt ding Giurgiu se intelege nu?
pentru cei care s-au speriat de cenzura pusesem doar sa scap de niste spamuri dar am rezolvat altfel si deci nu mai exista moderare a commenturilor. ;)

Anonim spunea...

salutare,
Am intrat prima oara aici acum si am citit, am frunzarit, m-am uitat la poze si asa mai departe. O sa revin. E clar ca iubesti orasul asta si asta ma mira si ma bucura in acelasi timp. O spun ca unul care s-a nascut in Giurgiu si a copilarit pe canal, pe la cetate, pe la groapa cu cenusa si prin toate balariile alea insiropate cu apa de balta.
Culmea, tot azi am nimerit pe okazii.ro peste un brailean care vindea o istorie a Girgiului, editata pe la 1912, cu poze si harticele, ceva dragutz. Din pacate, cerea mult pe ea, vreo 1500 de lei. E mult oricum. Dar daca te interseaza, cine stie, ia-o ca pe un pont pe care ti-l dau.
cu simpatie pt ceea ce faci
A

Maria Pakucs spunea...

Blocajul tau rezoneaza asadar cosmic si cu blocajul economic si mental al patriei noastre. Cerand ajutorul cititorilor tai pentru inspiratie, iata o curiozitate personala: teatrul valah in contextul vietii artistice din Giurgiu. Mergem la teatru sau nu?
In alta ordine de idei, Imi pare rau ca pana la urma nu ne-am intalnit la festivalul zapezii, sau am pierdut eu ceva?

GIURGIU spunea...

A :) asta da nick name, daca ai venit prima data, atunci sa stii ca ai de recuperat. :) Te invit sa frunzaresti si cele mai citite postari si arhiva blogului deoarece cu siguranta va fi o surpriza placuta avand in vedere numarul de imagini de altadata alaturi de date istorice, unele imagini iesind "in public" pentru prima data. :)

Despre monografia din 1912, o stiu, o am in format digital, am citit-o , este ceva deosebit si mi-o doresc in original dar 1500 lei in prezent pentru mine este o suma practic imposibila. :) Stau linistit totusi, pentru ca sunt constient ca nu se va vinde. Ma mai asteapta putin, oricum merci de "pont", ce recomand tuturor iubitorilor de vintage si mai ales imagini cu Giurgiu de altadata, gasiti pe okazii.ro, daca nu ati vazut deja, vederi la un pret bun, mai ales ca sunt vederi de colectie pastrate ca atare.

Maria festivalul iernii s-a petrecut mai mult in sufletul meu decat in realitate, dar ramane o dorinta reala a mea, ca dovada am incercat sa fac singur cate ceva, acele "montaje" land art. Inca mai putem face ceva, cat mai este zapada, si pareze ca va mai fi ceva timp, prin urmare ar fi fain sa ne adunam 5-6 personae cu bocanci buni sa sa calcam zapada in forme decorative si alaturi de o lumina buna vom avea un rezultat artistic ;)

dar nu mi-ati spus ce parere aveti de imagini...

Anonim spunea...

Acelasi A
Da, m-am uitat peste poze si da, sint frumoase. Peste unele am intirziat si nu doar din motive de melancolie.
PS Si intr-adevar e mult 1500 ron. N-o s-o vinda nimanui cu ptetul asta, sint sigur:)
A

Anonim spunea...

Alex, imi de unde ai facut rost de cartea din 1912 despre Giurgiu in format electronic?

GIURGIU spunea...

ma gandeam sa vorbim pe subiect, dar daca chiar te ajuta cu ceva sa stii o am de la un amic. :) te-am lamuri bustean ...

Anonim spunea...

Si poti sa mi-o dai si mie?

GIURGIU spunea...

alexghemail@gmail.com , vorbim.

The Jestress spunea...

Nu e foarte practica zapada asta, ce-i drept - dar de la distanta sau de la fereastra... e al naibii de frumoasa. INAINTE sa devina mocirla, vreau sa spun.

Imi place in mod special a doua fotografie :)

The Jestress spunea...

A da si-nca ceva (sorry, am uitat sa scriu in celalalt comment): vezi ca de la "settings" poti alege sa folosesti vechiul editor de pe blogger, daca nu-ti place asta nou :)

GIURGIU spunea...

pseudo, merci de pont chiar nu am mai avut rabdare sa ma uit peste ce mai au astia la optiuni.

Zapada e frumoasa, numai sa te bucuri de ea si sa nu se transforme intr-o forma de teroare cu ajutorul primariei.

Acum extrapoland dar pentru a explica de ce teroare, ajung la terorism care dupa definitie e asa:
" folosirea deliberată și sistematică a unor mijloace violente sau amenințări de natură să provoace teamă și neîncredere, panică și nesiguranță, ignorând orice norme umanitare."
Violenta cum stim cu totii este de mai multe tipuri, iar in momentul in care ajung sa-mi fie teama, aproape inposibil sa ies pe strada si sa ajung la serici, sa am senzatie de neancredere si nesiguranta ca se aprinde lumina in oras la 2 ore de la lasarea intunericului, sa creez panica prin lipsa implicarii in rezolvarea acutei nevoie de locuri de munca, toate sunt la egal cu o forma de terorism in comunitate starnit si intretinut de ... de cine? cine ar trebui sa nu faca toate astea? mda...
mai discutam pe tema asta.

Sictireli spunea...

Sa nu-mi spui ca te-ai lovit cu capul de indicatorul de vis a vis de Primarie, pe partea Directiei de Finante, amplasat pe stalpul de la semafor. De ala m-am lovit si eu. Am injurat in toate partile, am strigat ca nebunul in pustiu... tot acolo a ramas, tot la inaltimea aia. Intr-o tara civilizata administratia platea de se spetea daca un cetatean se lovea de asa ceva.

Related Posts with Thumbnails