sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Prima ninsoare din 2008 la Giurgiu



Si eu... nu sunt acolo sa o vad!
Am aflat.. "ochiul care vrea sa vada"...primeste un telefon, si... ce sa ne mai codim, a venit iarna la Giurgiu in toate formele ei. Nu am imagini, din pacate, pentru ca nu sunt la Giurgiu, dar...nu ma supar daca primesc o imagine la alexghemail@gmail.com, sa pot sustine postarea vizual! :)

Ma bucur foarte tare.... e super iarna la Giurgiu, acolo sunt locuri in care oamenii nu calca pe zapada, nu pluteste rahatul si flegmele pe nameti ca prin Bucuresti, vezi copii cu sanii alergand pe strazi spre cel mai apropiat derdelus, familii tinere care-si duc copii la scoala sau la gradinita, pe sanie, si batranei cu butelii pe sanii, opriti la colt de bloc si punand tara la cale!
E la fel de liniste iarna la Giurgiu, poate ca se aud mai putin masinile si "tropaitul" lor pe asfalt sau macadam., asta pentru a se auzi mai bine cum trozneste sub talpile trecatorilor zapada, si cum rad copii alergand si sarind acolo unde zapada e mai mare.

Anul trecut nu aveam site-ul acesta pentru a putea spune cat de frumos este la Giurgiu, cum a fost de Sf. Andrei, sau de Craciun, de Boboteaza..... dar anul asta nu am sa ratez.... am sa va arat cum vad eu iarna in orasul meu natal, in micul oras dunarean ce iarna...se inchide ca un cocon si nu mai sta nici cu fata spre Bucuresti, nici spre Russe, ci pur si simplu se regaseste.....!

Vine vacanta pentru multi, concedii, sarbatori...putin stres ca doar alfel nu se putea, dar bucuria sarbatorilor de iarna nu le poti simti mai bine decat alaturi de cei care te iubesc si cei pe care ii iubesti..... in cazul meu...ei sunt la Giurgiu.


Poate ca v-ati pus problema asta de ceva vreme "unde facem revelionu?", o dilema ce te framanta...in functie de caz..o ora, o zi sau poate chiar o vara. Dupa cum spuneam mai sus, eu cred ca problema este simpla..! Risc sa ajung intr-un monolog prea plicticos...asadar inchei cu cateva imagini de anul trecut! :) trebuia sa pun imagini cu zapada!

GIURGIU ONLINE


iarna la giurgiu in anul 2007


Gara Fluviala si soseaua catre port









7 comentarii:

Anonim spunea...

se pare ca a nins aproape peste tot

www.giurgiuro.blogspot.com spunea...

:P nu stiu la ce te referi, daca te referi la Giurgiu... imaginile sunt de anul trecut, asa cum am si specificat! :)

Anonim spunea...

Imi place sa citesc blogul tau, pt ca Giurgiu este orasul copilariei si adolescentei, o perioada f frumoasa pt mine...si la fiecare postare citita devin nostalgiga...:)e cam siropos comment-ul, recunosc, dar este vina ta pui imagini frumoase

GIURGIU spunea...

pai... e bine daca nu uiti de orasul din care ai plecat, si e simai bine daca inca mai vrei sa-l descoperi! Multi au plecat din acest oras, sau urmeaza sa plece si nu au nici cea mai vaga idee despre cultura locala sau frumusetile locale!

Ma bucur ca-ti plac imaginile! :)

Sper sa ajungi atat de nostalgica incat sa sii vii la Giurgiu! :) si sa revezi locurile de care vorbesc pe blog!

O poveste innobileaza locul, iar daca acea poveste este defapt istorie... se nasc functii si obiective identitare localnicilor si vizitatorilor!

Radu Oltean spunea...

Salut
Iti raspund pe blogul tau ca e mai repede.
Nu ma pot baga la chemari la lupta caci nu stiu situatia juridica actuala, care se poate schimba de la o zi la alta. Cel putin in cazul jud Cluj tipul de Directia de Patrimoniu al judetului e un foarte bun arhitect (istoric) care trimite Sute (100-te) de sesizari la TOATE institutiile posibile (vezi Castelul din Coplean)si...nimic. Eu nu imi pot lua pe aceasta povara. Eu fac altceva. Incerc sa EDUC oamenii si sa ii fac sa STIE si sa AFLE. Asta vreau sa fac cu aceste articole. Dar nu exclud un suport din partea ta. Gandeste-te cu ce m-ai putea ajuta. Eu faca blogging asa, printre picaturi, seara tarziu, ca in rest trebuie sa aduc bani in casa. cu stima, mai vorbim...

GIURGIU spunea...

Ok! momentan, nici eu nu am foarte mult timp alocat site-ului sau actiunilor despre care discutam, dar in speranta ca intr-un timp foarte scurt se va lega o actiune, eu am sa incep prin documentari serioase in legislatia de profil! Am sa te anunt cand pun totul intr-un format lejer!

Anonim spunea...

Intr-adevar imaginile sunt faine,coane.Dor de Giurgiu ,desi sunt la o ora de el.Nu aberez cu nimic daca spun ca mai dor mi a fost de Giurgiu fiind in Bucuresti decat in Albania.Eu am prins prima ninsoare la Giurgiu anul asta.Da,intr-adevar fain si linistitor.Era de bagat o ciocolata calda la Clara sau un vin fiert undeva fara cicalaca chichicea.:)da,giurgiu e f fain si iarna.Parca MAI ALES iarna.
NUMA BINE!
geo visan.

Related Posts with Thumbnails