luni, 17 noiembrie 2008

Traim lumi paralele?

Multa lume, multi din jurul meu, m-au atentionat cum ca sunt prea ..."visator", ca nu-i normal ca la varsta asta inca sa mai cred ca pot schimba ceva, "vezi-ti de treaba ta!" mai ziceu unii, ca au ei grija de treaba noastra! Acum... cumva adevarul e la mijloc, pentru ca nu poate nimeni sa mai creada in iluminarea brusca a mintilor unor sarmani ce toata viata au stiut ca asa e bine, ce dupa ani de stat pe acelasi scaun...nu mai au habar decat, sa stea... acolo!

De multe ori am senzatia ca eu traiesc intr-o lume paralela, sau stiu eu... poate chiar nu am inteles eu care e treaba, cum e cu baietia, cu jmecheria si incapatanarea sudistilor! Si eu sunt incapatanat, si nu vreau sa renunt la ideea ca mai e cate cineva care poate face ceva!

De minunat se minuneaza multi... dar cine ia atitudine??

Suntem intr-o perioada de "fierbere" electorala, si fiecare miscare poate aduce plusuri sau minusuri! Daca aveti ceva ce nu va place, nu e corect, nu e legal... va sfatuiesc sa trimiteti mailuri ziarelor sau teelviziunilor..ei vor fi foarte deschisi!
Pe bune acum.... care ati mai fost prin Giurgiu, care ati mai vazut cate ceva.... eu zic ca e penibil ce fac oamenii pe acolo! Tot felul de minunatii, culori tampite, cladiri de nu se mai termina, defrisari in zone protejate, gunoie depozitate in lacuri naturale...... bai nene, cat de idioti sunt astia? ce le trebuie?? o boala ceva...sa moara vre-o 3 nefericiti band apa din vre-un put...si atunci...! Altfel ...nu se mai practica...daca nu ajuge careva la "macelul de la ora 5" nu misca nimeni un deget! ai bai......

Pentru cei care inca se mai intreaba de ce tin acest blog.......orasul asta nu a avut grupuri care sa-i aduca faima cat persoane individuale! Oricine cauta pe internet ceva despre Giurgiu, ajunge pe siteul ala ametitor al primariei, sau la curve, cocalari, tigani care se bat, si prosti care canta manele la ora de mate! Atata timp cat vad tampeniile aste si stiu ca pot sa le indrept... de ce sa nu o fac? idiferenta inseamna complicitate intr-o forma sau alta! Eu am ales sa fac ceva de data asta pentru cei care vor sa cunoasca, sa protejeze si sa se bucure de valoroasa incarcatura culturala a locului.
Sunt oameni care fac mult mai mult pentru orasul asta, fara indoiala. Dar la fel de sigur este ca nu pot forma o echipa, e un handicap specific zonei, zic eu! Un trage hais si unu cha..... cu acelasi obiectiv! Nu e sigurul oras.... in situatia asta...dar eu cunosc oameni care pot face mutle si aleg sa fie indiferenti, poate chiar sa cada in cealalta balanta! De ce arta trebuie sa fie numai la BUcuresti??? Buzaul poate ...Radautiul.. si multe alte orase cam de aceeasi marime si notorietate!
De sa nu vina un bucurestean in treatrul de la Giurgiu, sau in parcuri din Giurgiu?? Sunt sigur ca ar veni multi ..... numai sa fie ceva de vazut!

Am foarte multe de spus pe acest blog, timpul nu-mi permite sa scriu mai des...si nici solicitarile nu sunt numeroase! Cei putini care mai intra, sunt siur ca ati avut de casigat si nu ati pierdut nimic ca ati citit cateva randuri si ai vazut cateva poze!


Pe la inceputul blogului, intrebam cu ce puteti sprijini acest proiect "Giurgiu vaut prin ochiul care vrea sa vad", si unii au spus ca pot ajuta cu locatii pentru expozitii!
Eu as incerca sa organizez o expozitie dar... am nevoie de spatiu de expunere, prin urmare daca exista vre-un binevoitor...!
Expozitia eu as vrea sa fie cu imagini vechi si noi din Giurgiu, pictura si grafica facute de giurgiuveni!!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Cu adapostul de catei nu se mai aude nimic?

Stiu ca nu are legatura da intrebam si eu:D

GIURGIU spunea...

:P pai.... cumva are legatura cu subiectul! Tu ma intrebi de adapost ce se mai aude... nu zici hai sa facem ceva! De auzit nimic... dar din ce am vazut eu, e complet gol, a venit frigul si cateii din zona Canlului Sf. Gheorghe, care sunt cateva zeci, se mananca intre ei, de ex. erau pui acum o luna, si daca mergi acum nu stiu daca mai sunt 3,4 pui! Am vazut ca era acolo un paznic, nu pot sa-mi inchipui ce pazea,cert este ca inca se agita daca ies cu camera si fac fotografii! Ce sa zic, Dumnezeu sa-i ajute pe sarmanii catelusi si pe oamenii care i-au lasat acolo!
Eu nu pot decat sa sper ca maine ai sa imi spui, HAI SA FACEM CEBA, si daca suntem 2...deja e un foarte bun inceput!

Anonim spunea...

Intamplator, am fost si eu curios sa vad ce e cu adapostu ala. Am v'o zece caini in spatele blocului si ma gandeam sa-i mut in casa noua. Da Nea paznicu' mi-a zis ca e-nchis din cauza de aviz de mediu.Si ca cainii nu mai ie! Si ca poze pot sa fac doar cu aprobare.(Banuiesc, ca de la primar, ca el aproba chestiile astea strategice)
Apropo de alergia la aparatu' foto.
Am fost la Groapa cu cenusa sa fotografiez, si n-am de lucru, si-l intreb pa gardianul care pazea balta, daca am voie sa fac foto.
Nu mai spun ca se uita la mine de parca eram spion CIA, si dupa ce l-a intrebat pe sefu si m-a scris in catastif, cu juma' de gura, m-a lasat.Asta in timp ce balta era plina de pescari, si in vremurile in care poti face foto si cu un aparat cat bricheta.Va dati seama ce idioti?

www.giurgiuro.blogspot.com spunea...

pfua... paznicul ala e de mare balans! eu m-am dus cu masina pana in fata gheretei lui, unde scria "Obiectiv Protejat cu Paza Inarmata", si apare cu gigel cu un fes ce-i acoperea parul iclait, mergand cam pa peste tot, numai spre mine nu. Am coborat intre armata de caini, ce se jucau, se muscau si...parca se uitau la mine ca la o mare friptura,si l-am luat tare: "Suntem de la Bucuresti cu treaba cu primaria... face aici parc" asta.... mai avea nitel fi facea plecaciuni! In fine.... si el vroia parc... ca s-a saturat sa fie paznic in gunoaie, i-ar placea sa fie paznic in parc! :)

Nu intreba lumea daca ai voie sa faci poze.... fa-le si daca e vre-o problema.... si ai chef de cearta... suna-ma! :)

Related Posts with Thumbnails