luni, 22 septembrie 2008

Priponiti copiii sa nu-i frezeze masina


Va spun eu ! ... Astazi 22 septembrie este ultima zi din "Saptamana europeana a mobilitatii " - "European mobility week"/ "In oras fara automobilul meu" - "Clean air for all", punctata si cum ne-am obijnuit deja.... chiar sarbatorita si la Giurgiu de... cei care au stiut.(cica au fost concursuri de cros, cu biciclete si tot asa... eu nu am vazut)

Avand in vedere ca noul centru a fost repavat cu meclem rosu si galben cum e si in strainataturi.... bajetii s-au servit ...ca acolo nu tre' sa dea 1 leu la parcare, ca sa plateasca factura sau sa ia o punga de seminte.


Banerul ala galben...acolo zice !



OK! bun dar de ce sa priponim copiii ???









Un nou parc (cum zice lumea) apare! Defapt este o gradina de cartier, amenajata de o firma din orasul cu metrou, ce inlocuiete un morman de fiare vechi!
Avantaj ei!
Cu un design de toata jena si cu utilizarea spatiului in cel mai putin folositor mod posibil, au realizat si un spatiu de joaca! Gradina este intre blocuri, iar fiecare sunetel scos este amplificat de efectul de amfiteatru! Proasta alegere!
In final .....eu zic ca e un lucru foarte bun! Prost facut cum e el... e bine! Am copilarit acolo prin acele fiare vechi...acelea tineau loc de padurea din spatele casei ....acum copii nu mai au nevoie de paduri sau de aventuri...!au totul la un click distanta! PRIPONITI COPII!

5 comentarii:

GIURGIU spunea...

trebuia sa spun si de blocurile dungate...zebre urbane :P parca totusi mai anima cartierul, altfel ar fi fost pur si simplu gri sters, dar nici asa haotic parca....! eu astept sa-l vad p'ala care-si face etajul in rosu. Nimeni nu are autoritatea in orasul asta ,sau nu stie cum, sa interzica folosirea necorespunzatoare a culorilor in spatii publice urbane! daca aia cu autogara au tras o bartai balega rosie....eu de ce nu mi-as face etajul, sa de ce n-as desena o .... sau o floare pe etajul meu!? :P

Anonim spunea...

Mda... ai dreptate. O cutiuta din ciment costa atat de mult in zilele astea si chiar poate merita ceva deosebit. Sa faca toata lumea "apartment graffiti" :D sa spuna fiecare: "vezi unde e palmierul ala portocaliu?... acolo locuiesc eu".

Şoavă Mădălin Paul spunea...

Punct ochit punct lovit cu autogara ! Alta culoare nu au gasit ? Si cand te gandesti ca o mai si vad de cel putin 3-4 ori pe zi.

Traiasca placarile de exterior.. am observat ca e la moda.

Vera Spirescu spunea...

am iubit toata copilaria toboganul si leaganele acelea de fier. Hai in spate, sa ne dam! :)))

www.giurgiuro.blogspot.com spunea...

hai sa ne dam cu leaganul in gura sa vedem daca ramane rugina pe dinti!
mda...

Related Posts with Thumbnails